zo rond half november - Reisverslag uit Hamilton Island, Canada van Wim Heide - WaarBenJij.nu zo rond half november - Reisverslag uit Hamilton Island, Canada van Wim Heide - WaarBenJij.nu

zo rond half november

Door: niet ome Johan

Blijf op de hoogte en volg Wim

15 November 2015 | Canada, Hamilton Island

reis verslag zo rond half november,

Ja hoe ga ik dit allemaal laten zien en lezen zonder mensen jaloers te maken, als ik terugkom mij nog willen zien en spreken, willen herkennen, met me thuis willen wonen werken etc etc. Dus waarschuwing, voor die gene dit niet aankan stop nu met lezen……….

Voor de overblijvers,
ha ha goed dat jullie voor deze optie gekozen hebben ik zal jullie trakteren op mooie foto en bijschrift, kort kan ik samenvatten over the Barrier Reef.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
geen woorden voor.

Ga het toch proberen ik gun iedereen dit en deze ervaring, en zou dan niet jaloers zijn, maar iemand hebben om dit met iemand te delen. De witte stranden die ik heb gezien, waren parelmoer wit, en zo fijn van structuur, gewoon uniek om te zien. Het water was hemelsblauw, in 3 verschillende kleuren. mooie snorkel tocht aan dit gedeelte gemaakt met een Ocean rafting, rubber boot 23 man er in en rond de 600 pk ging het dus lekker snel, dit was voor mij al geslaagd, maar door een subtiele geplande actie (wat bier) en een gezoende dosis gestoordheid nog een extra snoepreisje verdient. Met als nadeel dat ik nog een paar dagen langer blijven. ha ha, dit wel op een camping met wat meer comfort, zo.n Appelhof achtige camping ben ik toch ontgroeit ja ook ik wordt ouder.
De hield deze prijs in:
Met een soort van cruise schip werden naar een groot ponton gebracht waarvan je af kunt snorkelen duiken etc etc. en dit via een mooie tocht langs de en Hamelton Islands, midden in het hard van de Barrier Reef, een fantastische duik gemaakt, snorkel tocht , lekker gegeten, en bij terugkomst nog een pizza gegeten in het centrum van het dorp aan het strand, met uitzicht over de zee. Ik hoop dat het uploaden van de foto’s lekker snel zal verlopen en een goed beeld zal geven over mijn afgelopen week. Verder ben ik hier aangekomen op het noordelijkste deel van mijn reis (dichtste bij de evenaar), komende week zal ik weer afzakken richting Brisbane op zoek naar dolfijnen, walvissen, levende kangoeroes, (niet al die dooie langs de kant van de weg) had er bijna 1 onder de auto, dikke noodstop, alles in mij auto weer op zijn plek moeten leggen, hardslag weer op normaal pijl gebracht, en weer geen foto van zo,n huppel konijn maar volgende x beter..
wordt vervolgt.

  • 15 November 2015 - 14:09

    Monique:

    Prachtige foto's maar ik zie Nemo niet??? Toch opgegeten door een haai ;-)
    Enjoy!!

  • 15 November 2015 - 19:15

    Tom En Britt:

    Haaaaa die Wim!

    Klinkt super sweet ass! En de plaatjes liegen er inderdaad niet om, uiteraard zijn wij lichtelijk jaloers, zeker na zo'n stormachtige dag als vandaag. Maar goed ook wij zijn aan het aftellen naar meer bounty achtige uitzichten..

    Graag zien wij thuis jouw dance moves (waarmee je die gave trip naar de Barrier Reef hebt gewonnen).
    Daar zijn wij toch wel erg benieuwd naar. Of heb je de Griekse Sirtaki weer opgevoerd?

    Trouwens.. heb je zo hard gesnorkeld tijdens de trip dat je in Canada bent aangekomen?
    Jouw waarbenjij.nu geeft aan dat je je ergens in het noorden van Canada bevindt. Of hebben ze ook Peijnenburg koeken in Ozzie?

    Nou genoeg flauwekul vanuit Stormy Holland.
    We kijken weer uit naar het volgende verhaal!

    Groetjes! :)

  • 15 November 2015 - 19:21

    Manon :

    TUTRELINO

    Oh oh oh wat super gaaf!

    En dat door een spagaat, had eigenlijk ook niet anders verwacht.

    Enjoy! Kijk uit naar je volgende verhaal. Best lastig hè alles op papier proberen te zetten :)

    Xxx

  • 15 November 2015 - 19:34

    Karin:

    Prachtig, Wim! geniet er maar lekker van.

    Als je bij Surfers Paradise bent, doe dan de hartelijke groeten aan ons nichtje Yanlan van Wonderen in het Hilton.

  • 15 November 2015 - 22:32

    Richard:

    Geweldig te lezen dat je het naar je zin hebt, prachtige foto's en je hebt nog tijd om verslagen te typen, tussen al het bier door. Veel plezier Wim, geniet ervan !

  • 16 November 2015 - 15:26

    De Bakkertjes:

    Ja Wim ook wij genieten van je mooie belevenissen en dat je het ook nog zo leuk kunt weergeven super!!! Die onderwaterwereld daar in de tropen is zoals jij vertaald niet te beschrijven maar moet je gezien hebben en zo is het, wij noemen het elke keer weer zwemmen, snorkelen en duiken in een heel groot aquarium. Je foto's zijn schilderachtig, dus wie weet misschien eentje voor in je tuinhuis? Geniet van alles en wees zuinig op je gereedschap!! Groetjes en dikke kus Willem en tante A.

  • 18 November 2015 - 08:00

    Marrianne:

    Hallo Wim

    Je hebt weer een mooi verslag en foto s geplaatst.het is daar wel heel mooi aan de andere kant van de wereld. Aan alles te zien dat je wel aan het genieten bent. Gr. Marrianne en Willem XXX

  • 22 Februari 2016 - 13:11

    Lieke:

    hei ik doe een opdracht over Australië en keek ff o0p je profiel haha nouib deoi x liekeee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Hamilton Island

Australie

Op de fiets door Australie

Recente Reisverslagen:

19 November 2015

Het is zoals het is

15 November 2015

zo rond half november

06 November 2015

zo rond 5 november

24 Oktober 2015

23 oktober
Wim

Actief sinds 17 April 2015
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 5896

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2015 - 29 December 2015

Australie

Landen bezocht: