23 oktober - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wim Heide - WaarBenJij.nu 23 oktober - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wim Heide - WaarBenJij.nu

23 oktober

Door: Wim wie anders

Blijf op de hoogte en volg Wim

24 Oktober 2015 | Australië, Sydney

Hallo Allemaal,

Zo na bijna een weekje onderweg even een update, natuurlijk was ik 30 uur kwijt aan de reis hier naar toe dus het was niet alleen plezier want na 30 uur het voelt het lichamelijk dan letterlijk dat je dan ook aan de andere kant van de wereld zit, De eerste anderhalve dag heb ik in Sydney door gebracht om even te wennen, en een stukje proeffietsen, nou das niet overbodig, in Sydney snappen ze net zo veel van fietsen als ik van links rijden, Dus deze combi moest even aan elkaar wennen.
Wat op zich al lastig is is gewoon op straat wandelen ik loop gewoon rechts maar dat zelfs doen ze anders maar ook dit gaat wennen. Natuurlijk zat ik de plaatselijke homo bar te eten, ook hier snap ik dus niks van, Johan is er niet bij en toch weer wel, haha. Verder kleine dingen regelen zoals telefoon, natuurlijk de fiets gereedmaken, oppakken uitpakken weer oppakken en dat zo een keertje of 6 (misschien wat vaker thuis moeten oefenen) maar ik heb toch een week of 10 dus wat maak ik me druk om. Waar ik me toch enigszins druk over maak is hoe ik de goede vrede op de juiste manier de stad ga uitkomen, het zijn allemaal kleine eilandjes bij elkaar, maar niet gevreesd ik heb een Garmin. Ook hiermee heb ik aan het einde van de dag een haat liefde verhouding, ik heb 1 brug type Ketelbrug 3 x genomen omdat Garmin het op de heupen kreeg, natuurlijk ligt dit niet aan mij (ahum), een tochtje van ca 40 km, kan dan ook prima 80 worden, als het nou lekker vlak zou zijn type polder dan overleef je dit vrij snel maar als het een route is van hevel op heuvel af, op een gegeven moment, deed dit me denken aan toen ik met Lieke de Alpe d,Huez op fietste, dan ga je al snel aan een huur auto te denken. Uiteindelijk ben ik aangekomen op mijn eerste stop, leuke camping ruime plaatsen en leuke omgeving, strand doet het al snel goed bij mij. Verder ga ik op zoek naar een camping gids, ik had hier al iets over gelezen maar vinden is een 2e, maar de aanhouder wint, na zeker 25 winkels heb ik hem dan eindelijk gevonden, natuurlijk heb ik dit heugelijke feit gevierd met een lekkere koude Carona. Morgen ga ik beginnen aan de volgende tocht, ik zal jullie verder op de hoogte houden over mijn relatie met Garmin, de heuvels, en al het goeds dat me overkomen is, bijgaand nog wat foto’s voor de sfeer.

Wim

  • 24 Oktober 2015 - 17:01

    Gerrit En Greetje:

    alle begin is moeilijk, de foto's ontbreken nog voor de sfeer, we gaan je volgen.
    groetjes Gerrit en Greetje

  • 24 Oktober 2015 - 20:15

    Johan:

    Wanneer je steeds in homo cafés uitkomt heet dat in Australië carma. Is een familie trekje hahahaha. Wij wachten op de foto's, tegen de tijd dat je terug komt ben je IT er . :-)

  • 25 Oktober 2015 - 13:55

    Wim Van Der Heide:

    Hallo allemaal, foto's gaan komen maar op de campings is het internet bar slecht, ben al blij dat ik een stukje tekst door de leiding geperst heb, laat staan foto's

  • 25 Oktober 2015 - 14:39

    Reinder:

    Leuk wim, heerlijk om te horen over jouw dagelijkse Australische beslommeringen. .. ik kijk ook met smart uit naar wat foto's. .. groetjes

  • 25 Oktober 2015 - 15:32

    Tom En Britt:

    Ha die Wim! Klinkt alsof jou 'Sweet Ass Times' nog moeten gaan komen (en nee dan praat ik niet over jouw kont). Maar zoals pa en ma al zeiden 'al het begin is moeilijk' ;). Wij zijn erg benieuwd naar het vervolg verhaal en uiteraard de mooie plaatjes om ons jaloers te maken! Keep on going and enjoy!! :)

  • 26 Oktober 2015 - 15:59

    Marrianne:

    Hallo Wim leuk je eerste bericht, dat wordt zeker nog wat daar met je garmin. Gr. Willen en marrianne

  • 26 Oktober 2015 - 16:36

    Monique Mol:

    Geweldig die bruggen in Sydney, en fijn dat je zo snel een kaart met campings te pakken had..
    Succes verder met het fietsen..

  • 28 Oktober 2015 - 14:43

    Gijs & Marja Ruitenbeek:

    Leuk dit eerste bericht, ik vind het een moedige onderneming en wens je daar veel succes mee. Maar eenmaal op weg zal het steeds beter gaan. Groeten Gijs&Marja

  • 30 Oktober 2015 - 12:05

    Wilma:

    Nu al leuk om te lezen. Veel succes en plezier !!

  • 30 Oktober 2015 - 18:12

    Nick:

    Goed bezig Wim, vooral die extra kilometers. Je fietst immers nog niet ver genoeg.

    Genieten dikke tieten of kan ik beter zeggen,

    Wie had dat gedacht, van een week in Sydney naar een week niet kunnen zitten. Zet hem op!

  • 01 November 2015 - 14:57

    Liekeee:

    Hee dady i like it to do you send a berichtje

  • 02 November 2015 - 22:45

    Johan:

    Hee Freek in het Wild, i like you to send a berichtje to

  • 04 November 2015 - 19:10

    Henk En Jacqueline Van Enk:

    Hallo,Willem
    jammer dat we zolang op de pictures moeten wachten,maar dat komt vast wel goed,
    verder heel veel fietsplezier gewenst ,en geef acht op overstekende homo's en kangeroes,
    Groet, Jacqueline en Henk van Enk

  • 04 November 2015 - 22:03

    Leo Van Je Weet Wel:

    haaaaa die Wim
    hoe gaat het met onze fietser? nou ja fietser :-(
    hoe sterk is de eenzame fietser die .......
    nou niet zo sterk dus!!, we heten niet allemaal R Geesink of T Dumonogwat.
    maar wat maakt het uit als je maar blijft genieten van fiets trein bus auto tocht.
    op naar het volgende reisverslag en de foto's
    rustig an hé.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australie

Op de fiets door Australie

Recente Reisverslagen:

19 November 2015

Het is zoals het is

15 November 2015

zo rond half november

06 November 2015

zo rond 5 november

24 Oktober 2015

23 oktober
Wim

Actief sinds 17 April 2015
Verslag gelezen: 487
Totaal aantal bezoekers 5903

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2015 - 29 December 2015

Australie

Landen bezocht: